The years just fly by

Nu är det alltså nyår igen. 2007 har varit en bra år på alla sätt och vis, och jag har som alltid haft sjukt kul, men det är ändå inget år som jag kommer att komma ihåg om tio år.

Ikväll blir saker och ting inte riktigt som jag tänkt, men whateva. Det blir iallafall middag with vännerna och därefter blir det väl någon av festerna som erbjuds. :)

Intresseklubben:

Igår (söndag):
Tränade med Nathalie. Mys hos Linnéa.
Lördag: Shopping i Sisjön och på
421. Middag med grrlsen + filmkväll.
Fredag: Shopping i stan. Köpte träningskort och tränade med Christine. Överraskningsfest för Christian F som flyttar till Australien med Sebbe T nästa vecka.
Torsdag: Shoppingdag i min favoritstad Malmö. Mys mys mys! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL:

Kommentar:

Trackback