Jag är min egna tomte i år!

Christmas is comin' up och jag har klargjort för alla att jag inte behöver några julklappar i år. Detta har resulterat i ett ramaskri bland min omgivning och jag kan inte riktigt förstå varför? Okej, jag brukar vara en bortskämd och girig jävel when it comes to presents. Men nu när jag fyllt 21 finns det ingen anledning till att andra ska behöva köpa saker åt mig. Jag kan ju faktiskt köpa det jag vill ha själv!

Dessa julklappar ska jag få av mig själv på julafton:

I.D Makeup; Foundation (
Medium Tan), Blusher (Laughter) och Eyeshadow (True Gold).
Hudvårdsprodukter. Ole Henriksen eller Dermalogica?
En ny mobil (om jag hittar någon jag vill ha).
Fyra nya chick-litt pockets.
Gymkort på Lundbybadet.


Kommentarer
Postat av: Malin

Haha det är ju jobbigt det då det bara är 5 dgar kvar till jul :P Nu kan man själv slappa i fem dagar haha. Eller fan, måste ju hitta nån klänning...men men..orka tänka på det :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL:

Kommentar:

Trackback